Tahukah Anda? Penyakit-Penyakit Ini Semua Disebabkan Oleh Ketuhar Gelombang Mikro ?


Melihat lebih mendalam dalam sejarah asal-usul tarikh ketuhar gelombang mikro dari Perang Dunia II apabila dua saintis mencipta sebuah magnetron yang menghasilkan ketuhar gelombang mikro. Gabungan magnetrons dalam sistem British radar membenarkan mereka mengebom dialami oleh Kepulauan British kerana ketuhar gelombang mikro yang dapat mencari kapal-terbang Nazi.

ketuhar gelombang mikro

Beberapa tahun kemudian, LeBaron Spencer Percy Syarikat musuh secara tidak sengaja mendapati bahawa ketuhar gelombang mikro boleh juga memasak makanan. Kemalangan, dia mendapati bahawa bar gula-gula yang beliau dibawa dalam poket beliau adalah marjerin menjadi cair oleh gelombang radar.

Malah, pelbagai Radar, yang ketuhar gelombang mikro yang pertama di pasaran, adalah besar seperti peti sejuk.

Kajian menunjukkan bahawa ketuhar microwave adalah berbahaya kepada kesihatan kita.

Proses pemanasan dan memasak makanan di dalam ketuhar gelombang mikro:

Secara khusus, arus arus ulang-alik membuat atom menterbalikkan kekutuban mereka, sekali gus menghasilkan geseran dan bergetar air dalam molekul makanan, supaya makanan yang dipanaskan.

Terdapat 2,45 bilion hertz di dalam ketuhar gelombang mikro yang baik, sehingga meterai pintu ketuhar gelombang mikro yang berumur dan mula bocor. Ia telah mendapati bahawa hertz 10 adalah jumlah kekerapan yang mempunyai kesan yang berbahaya pada tubuh manusia.

Inilah sebab kenapa perlu berhati-hati dan Jangan berdiri berdekatan dengan ketuhar gelombang mikro semasa proses kerja.

Penyakit berbahaya yang boleh dicetuskan melalui penggunaan ketuhar gelombang mikro?

Lemah sistem imun
Kecacatan kelahiran
Kanser
Katarak (kerana terdapat kekurangan saluran darah pada mata kita untuk menghilang haba dan tekanan selular di ketuhar gelombang mikro)
Jangkitan virus dan bakteria menurun rintangan
Lain-lain penyakit yang serius
Ketuhar gelombang mikro apa Adakah makanan tersebut?

Kerosakan kimia dan molekul bon

Semua hasil karangan tanpa miskin dan habis oleh microwaving makan makanan, dibuktikan dengan kajian yang dijalankan oleh saintis Swiss Hans Hertel.

Ketuhar gelombang mikro dan radiasi memusnahkan dan deforms molekul makanan, yang merupakan hasil dalam mendapatkan sebatian berbahaya dan radioaktif.

96% antibodi susu payudara dimusnahkan dengan microwaving makan (tidak PERNAH HABA SUSU)

Struktur Formula bayi yang dipinda oleh microwaving makan. Iaitu, ia menukar komponen dalam asid amino, sekali gus mengakibatkan keabnormalan imunologi

Pada tahun 1992 telah menjalankan satu kajian yang berkisarkan kesan daripada peserta yang mengambil sayur-sayuran yang microwaved. Berikut adalah laporan:

Mereka telah cepat diangkat paras kolesterol

Sabit dikurangkan, yang membawa kepada keadaan seperti berkemungkinan mendapat penyakit anemia

Pengurangan sel darah putih

Kerosakan keracunan dan sel dengan leukocytes bertingkat

Anda masih terdedah kepada bahaya tahap medan elektromagnet bahkan dalam kes ketuhar anda sebaik-baiknya dimeterai. Apatah lagi, EMF sebenarnya boleh memasuki badan manusia dan membawa kepada isu-isu kesihatan yang serius.

Pendedahan yang terhad kepada EMF .5mG – 2,5 mG yang disyorkan oleh EPA. Jadi sekiranya anda berdiri 4 inci dari ketuhar anda yang sedang beroperasi, maka anda akan didedahkan kepada 100 – 500mG.

Di sisi lain, jika anda perlu berdiri 3 kaki dari ketuhar anda yang sedang beroperasi, anda akan didedahkan dengan 1 – 25 mG.

Share on Google Plus

0 comments:

Post a Comment