‘Sudah Banyak Kali Kantoi’ – Isteri Dedah Aliff Aziz Berlaku Curang


KUALA LUMPUR - Isteri kepada pelakon dan penyanyi, Bella Astillah, 27, mengesahkan dia dikasari oleh suaminya, Aliff Aziz, bersama seorang wanita di sebuah pusat hiburan di Cheras, petang semalam, lapor Harian Metro.

Menurut Bella, ini adalah pertama kali dia dikasari oleh Aliff sehingga mengalami kecederaan di muka dan lutut. 

"Dia marah apabila saya merakam gambarnya bersama wanita itu dan merampas telefon bimbit di tangan saya. 

"Ketika itu kami bergelut, manakala telefon saya dipegang oleh wanita terbabit yang cuba memadamkan bukti itu. Akibatnya, saya luka di dahi dan lutut," katanya kepada wartawan Harian Metro. 
Jelas Bella lagi, itu bukan kali pertama suaminya terkantoi menjalinkan hubungan dengan wanita itu yang juga adik kepada seorang pelakon wanita terkenal. 

"Saya dapat tahu Aliff ada wanita lain ketika sara hamil. Sudah banyak kali kantoi. walaupun sedih, saya memaafkan dia pada Ramadan lalu.

"Bagaimanapun saya tidak menyangka mereka masih keluar berdua meskipun wanita itu tahu saya kini dalam pantang. Saya juga sudah menasihati wanita itu agar tidak mendekati Alif lagi tetapi dia tidak peduli. Malah dia menegaskan sudah mempunyai teman lelaki dan Aliff yang mencarinya. 

"Saya ada bukti mereka menjalinkan hubungan termasuk perbualan di aplikasi WhatsApp," katanya. 

Dakwa Bella, wanita itu selalu menganggu suaminya di set penggambaran drama ketika mereka menjayakan drama Izinkan Aku Mencintaimu.

"Ramai kru yang mengadu wanita ini menggoda suami saya. Bukan niat saya mahu menyalahkan sesiapa tetapi apa yang berlaku ini memang tidak patut. 

"Sebagai wanita dia sepatutnya faham status Aliff dan keadaan saya yang masih berpantang," katanya. 



Bella dan Aliff mendirikan rumah tangga pada November tahun lalu dan baru menimbang anak lelaki berusia 20 hari. 
Share on Google Plus

0 comments:

Post a Comment