Anak Harris Baba Cedera Terkena Lampu Siling Jatuh, Ingin Saman Butik LV


Siapa yang tak bimbang kalau melibatkan keselamatan anak-anak. Seperti penyanyi dan pelakon Harris Baba nekad untuk mengambil tindakan undang-undang terhadap sebuah butik terkenal antarabangsa selepas anaknya cedera terkena penutup lampu siling yang jatuh di butik berkenaan.

Menurut Instagram akaun Harris, dia memuat naik gambar kecederaan yang dialami anaknya, Aleena Ziya. Kemalangan yang berlaku pada anak Harris yang berusia sembilan bulan melecur di muka dan tangan.


Menurut laporan dari Utusan Online, Harris telah membuat laporan polis dan bakal mengambil tindakan undang-undang.


“Saya sudah membuat laporan polis berhubung perkara ini dan sudah berbincang dengan peguam saya untuk mengambil tindakan undang-undang,” katanya ketika dihubungi Utusan Online


Dalam laporan tersebut memberitahu, akibat daripada kejadian tersebut, anaknya bukan sahaja melecur tahap dua malah dia dan isterinya juga berada dalam keadaan trauma. Tambahnya lagi, Aleena tidak berhenti menangis kerana kesakitan sehinggakan dia susah bernafas. Hal ini memyebabkan Harris dan isteri terpaksa berkejar ke 3 buah Hospital untuk dapatkan rawatan dari pakar kulit.

Sumber: Hangat.com
Share on Google Plus

0 comments:

Post a Comment