‘Saya Punya Perempuan Sudah Lari, Boleh Saya ‘Try U’ Satu Kali Saja..’ - Bangla Hantar Gas


Para wanita suri rumah diminta lebih berhati-hati apabila memesan apa-apa yang memerlukan orang lain menghantar barangan yang dibeli ke rumah kerana ia membuka ruang kepada orang tidak diingini melakukan jenayah.

Seorang wanita berkongsi kejadian, penghantar tong gas dari Bangladesh cuba meminta untuk mengadakan hubungan terlarang sebelum ditolak oleh wanita berkenaan dan menghalau lelaki berkenaan keluar.

Wanita itu berkata, lelaki itu cuba melengahkan masa untuk keluar dari rumah berkenaan dengan meminta kebenaran memakai tandas dan juga meminta air untuk diminum.

“Ada air ka saya mahu minum,” kata Bangla.

“Rumah saya tak ada air, habis, tak masak air lagi,” jawab wanita berkenaan.

Sepanjang kejadian, wanita itu berdiri berhampiran pintu rumahnya kerana sudah berasa kurang selesa dan curiga dengan tindakan lelaki Bangladesh itu. Lelaki itu kemudian cuba mengajak wanita itu untuk bersama-sama lakukan perbuatan sumbang.

“Saya punya perempuan sudah lari, boleh saya try u satu kali saja,” kata Bangla itu sambil mata dan jari dia menunjukkan ke bahagian bawah wanita itu.

Wanita itu kemudian memberi amaran akan membuat laporan polis kerana suaminya merupakan seorang anggota polis yang berkhidmat di Balai Polis Bandar Baru Bangi.

Barulah lelaki Bangla itu keluar dari rumah sebelum wanita itu bertindak mengunci pintu rumahnya.

Lelaki itu cuba menggunakan alasan bahawa kekasih atau isterinya sudah lari meninggalkannya untuk cuba merogolnya tetapi wanita itu bertindak pantas dan garang bagi menakutkan lelaki itu.

*Tak dapat dipastikan adakah kisah ini benar-benar berlaku ataupun tidak, tapi jadikanlah ini sebagai pengajaran untuk kita sentiasa berhati-hati terutama sekali kaum wanita.
Share on Google Plus

0 comments:

Post a Comment