Beza Orang Cerdik Dengan Orang Bangang, Kau Bezakan Farah Elmo Dengan Natasya Qisty


Jika sebelum ini, netizen sentiasa memberikan perhatian terhadap gerak-geri instafamous, King Coco. Namun, boleh dikatakan perhatian netizen itu sudah beralih arah dan digantikan dengan wanita yang dikenali sebagai Farah Elmo atau Mami ini.

Semenjak itu, populariti King Coco dilihat semakin berkurangan berbanding dengan sebelum ini.

Setelah aksi Mami menari semasa menggunakan aplikasi Bigo Live menjadi tular, Mami telah memuatnaik status ke laman Facebook menerangkan perkara sebenar mengenai video terbabit.

Menurutnya, video tersebut dimuatnaik semasa beliau menyertai pertandingan melawak dan merupakan sebuah aksi spontan.


Status itu bagaimanapun telah mendapat pelbagai reaksi daripada netizen dan di antara yang menarik perhatian adalah komen yang ditinggalkan oleh Siti Norbaizura.


Setakat ini, komen itu telah mendapat lebih 1,178 suka dan turut meraih perhatian daripada netizen lainnya yang bersependapat dengannya.


Buat yang tidak mengenai Natasha Qisty, dia merupakan seorang pelajar cantik yang mendapat keputusan SPM cemerlang baru-baru ini di mana kisahnya ditularkan media atas talian tempatan selepas ditemuramah oleh agensi berita BERNAMA.

Natasya Qisty

Selepas menjadi tular, Natasya Qisty kemudiannya mengambil keputusan memadamkan segala akaun media sosial setelah teruk dikecam oleh netizen yang mencemburui kecantikan dan kepintarannya.
Share on Google Plus

0 comments:

Post a Comment