Sepasang Kembar Ditemui Maut Bersama, Dirogol Bergilir-gilir Lima Orang Lelaki.


Lampung: Malang nasib dua beradik yang merupakan kembar apabila kedua-duanya ditemui maut bersama di percayai diperkosa secara bergilir-gilir oleh 5 orang lelaki.

Kejadian yang menimpa mangsa Alisha Corinna 22 tahun dan Alisha Nathania dipercayai bermula ketika kedua-duanya sedang berjalan-jalan dan berjumpa 5 lelaki di jambatan baru kampung cempaka masjid minggu lalu.

Dilokasi berkenaan diketahui bahawa 5 orang suspek berkenaan berada dalam keadaan mabuk dan telah memaksa mangsa untuk minum bersama-sama.

Mangsa juga di ugut akan dibunuh jika enggan mengikut kemahuan mereka, tidak lama selepas itu mangsa di pukul dan tidak sedarkan diri.

Dipercayai bahawa kedua-dua mangsa di bawa ke rumah kosong dan telah di paksa untuk melakukan hubungan intim dengan kelima-lima suspek.

Takut perbuatan mereka di laporkan kepada pihak polis, kedua-dua mangsa kemudiannya dibunuh dengan cara mencekik mangsa sehingga maut.

Dimaklumkan jenazah kedua-dua mangsa ditemui oleh penduduk setempat dalam kedaan separuh bogel pada keesokan harinya.

Kejadian berkenaan kemudian dilaporkan kepada pihak polis untuk menjalankan siasatan selanjutnya, mayat kemudiannya di bawa k ehospital untuk di bedah siasat.

Sementara ketua polis lampung Dedi Permandi berkata, pihak mereka terus menjalankan siasatan dan sudah berjaya menahan 4 orang suspek bunuh manakala seorang lagi masih dalam pemburuan.

Bagaimanapun ahli keluarga mangsa berharap agar pihak polis segera menangkap kesemua suspek dan mendakwa mereka atas kesalahan yang mereka lakukan.
Share on Google Plus

0 comments:

Post a Comment