Kanak-kanak Dua Tahun Dirogol Oleh Rakan Ibunya.


Ancaman pedofilia di negara kita sekarang ini semakin berleluasa ditambah lagi terdapat berlambak-lambak di media sosial video lucah yang memaparkan golongan kanak-kanak menyebabkan tarikan seksual terhadap kanak-kanak di bawah 14 tahun bertambah.

Zaman kanak-kanak yang sepatutnya penuh dengan keseronokan akan meninggalkan titik hitam bagi mereka andai kata mereka telah menjadi mangsa bagi golongan pedofilia ini.

Amat malang bagi kanak-kanak tersebut andai kata sepanjang hidupnya di hantui kenangan yang amat mengerikan baginya, kadang-kalanya ianya boleh membabitkan insan yang terdekat dengan mangsa maka golongan ibu bapa perlu sentiasa memantau anak-anak supaya tidak menjadi mangsa.

Menurut laporan Word Of Buz, di Sarawak terdapat satu kes di mana seorang kanak-kanak berusia dua tahun yang di rogol di kediamannya sendiri di rumah panjang.

Apa yang lebih teruk lagi adalah suspek yang merogol mangsa adalah merupakan rakan kepada ibu mangsa sendiri.

Kejadian tersebut dikatakan berlaku pada hujung bulan lalu jam 10 malam ketika suspek berkunjung ke rumah mangsa kerana di jemput oleh ibu mangsa untuk sama-sama menyambut perayaan gawai dan suspek tersebut dikatakan sudah di anggap seperti keluarga sendiri.

Ibu mangsa yang mempercayai suspek untuk menjaga anaknya telah membiarkan mangsa berseorangan bersama suspek sementara beliau telah kembali ke dapur bagi menyiapkan juadah untuk tetamu yang akan hadir.

Disebabkan banyak kerja yang perlu dibuat maka ibu mangsa telah membiarkan saja mangsa tidur seorang diri di dalam bilik tanpa di temani sesiapa.

Tiba-tiba dia terdengar anaknya itu menangis dengan kuat sekali, dia yang bimbang dengan keselamatan anaknya itu telah bergegas menuju ke bilik mangsa.

Alangkah terkejutnya ibu mangsa ketika sampai di bilik anaknya itu, dia telah melihat sesuatu yang amat keji sekali yang tiada satu pun ibu di dunia ini mahu lihat anak mereka dalam keadaan begitu.

Ibu mangsa telah melihat anaknya itu telah menjadi mangsa pemuas nafsu kepada rakannya sendiri yang amat tidak di sangka olehnya, ketika itu dia melihat anaknya itu dalam keadaan berbogel manakala suspek pula tidak memakai seluar.

Suspek bagaimanapun telah melarikan diri apabila menyedari kehadiran ibu mangsa yang melihat perbuatannya, ibu mangsa kemudiannya telah membuat laporan polis pada keesokkan harinya.

Hasil kecekapan dan tindakan pantas pihak polis, suspek telah berjaya di tangkap dan suspek kemudiannya telah di jatuhkan hukuman penjara 15 tahun dan 4 kali sebatan atas perbuatannya itu
Share on Google Plus

0 comments:

Post a Comment