Selepas Melahirkan Anak, Dia Pengsan Selama 2 Jam. Sebaik Dia Sedar, Terus Minta Cerai Dari Suaminya!!


Wanita ini bernama Ellen telah berkahwin selama 2 tahun, dan baru melahirkan anak pertamanya. Ketika masih dalam perawatan, dia meminta perceraian kepada suaminya, mendengar kandungan curhatannya di telepon, benar-benar membuat hati sedih …

Rupa-rupanya, ketika Ellen melahirkan anaknya, setelah menahan kesakitan selama lebih dari satu hari di rumah sakit, dia baru saja masuk ke ruang penyampaian. Dan di dalam bilik penghantaran, dia terpaksa bertarung, mengulangi dan mengulangi sehingga dua jam, dan dengan melahirkan melahirkan anaknya. Kerana kepala bayi cukup besar, dan Ellen terlalu bertenaga untuk menolaknya, bahagian bawah Ellen terputus dengan cukup dan membawa penayangan serius.

Rip menjahit beberapa jahitan, dan tanpa anestetik, dia mengalami kesakitan yang teruk. Nyeri ditahan, sakit semasa bersalin, sakit dari air mata, dan sakit akibat jahitan. Ellen hampir mati kerana ini.

Tapi untungnya dia berjaya melewatinya. Selepas meninggalkan bilik persalinan, dia melihat hanya suaminya sahaja menunggu dia di bilik pesakit, memegang bayi itu.

Sebenarnya, ketika dia berada di hospital bersalin, keluarga suami, sekitar 7-8 orang juga datang. Dan ketika Ellen sakit dalam bilik penyampaian, mereka semua bercakap dan bergurau di bilik pesakit. Setelah Ellen selesai melahirkan, dan setelah melihat bayinya, tanpa menunggu Ellen pergi, mereka satu demi satu meninggalkan rumah sakit dengan alasan yang lelah dan ingin berehat, hanya meninggalkan suaminya sendiri.

Ellen juga mengabaikannya, di dalam hatinya dia berfikir, kepentingan perhatian suami cukup, orang lain membiarkannya.

Sehingga petang, undang-undang mertua Ellen datang dengan makanan, Ellen menyangka mereka datang pada petang untuk menjaga cucu mereka, tetapi sebelum Ellen menamatkan makanannya, mereka pulang ke rumah.

Pada waktu malam, selepas suami Ellen selesai menyusukan bayi, dia tidur di atas katil pesakit yang kosong. Dia tidur dengan sangat nyenyak, sehingga ketika malam anaknya menangis kerana tidur basah, Ellen tidak dapat membangkitkannya. Pada mulanya dia menyesali suaminya, kerana mungkin sepanjang hari tidak tidur, dia tidak membangkitkannya lagi, dan perlahan-lahan membersihkan keningnya.

Selepas meletakkan anak tidur, ia adalah giliran Ellen untuk kencing. Dokter pernah memberitahu dia supaya tidak menahan kencingnya, apabila dia mahu kencing pergi ke tandas, dan terpaksa disertai oleh orang lain, kerana dia berdarah, bimbang dia mungkin akan ketawa.

Ellen kembali memanggil suaminya, tetapi suaminya tidak bangun. Dia memutuskan untuk pergi ke tandas sendiri, kerana dia fikir dia telah berbaring untuk masa yang lama, ia sepatutnya betul.

Kerana dia dijahit, dia hanya boleh mengecut sementara separuh berjongkok. Apabila selesai pissing dan mahu menaikkan seluar, matanya tiba-tiba tiba-tiba gelap dan tidak sedarkan diri.

Selepas kebangkitan, dia merasakan seluruh tubuhnya sangat sakit, dan dia masih dalam tandas. Di dalam bilik pesakit, kanak-kanak itu tidak berhenti menangis. Dia mahu memegangnya dan menghiburkannya, tetapi untuk berdiri sendiri dia tidak dapat.

Apabila salah seorang biarawati melepaskan biliknya dan mendengar bayi menangis, dia memasuki dan melihat Ellen terjatuh di tandas, jururawat segera membantunya berdiri, dan dengan suara keras memanggil suaminya untuk bangun. Setelah dipanggil berkali-kali, suaminya bangun bertanya apa yang berlaku.

Selepas kedua-dua mereka membantu Ellen masuk ke tilam, jururawatnya menyalahkan suaminya dan berkata, “Apa yang kamu lakukan? Kenapa kamu tidur walaupun sampai isterimu pengsan di bilik mandi yang tidak kamu kenal? Anakmu menangis sangat keras dan panjang, tidak bangun, bagaimana jika berlaku kepada mereka? “

Para biarawati mendengar menyalahkan suaminya, Ellen yang lemah ini tidak boleh mengambil satu hukuman.

Kerana pengsan di tandas selama dua jam, Ellen segera mengalami demam yang tinggi. Mujurlah, ia masih di hospital. Jika tidak, mungkin hidupnya tidak dapat membantu. Ellen berada di hospital selama hampir 10 hari. Suaminya, walaupun pada mulanya agak prihatin dan prihatin, tetapi selepas 3 hari keluar dari hospital, setiap malam dia langsung tertidur seperti biasa.

Mendengar tangisan Ellen, saya sangat sedih, hanya mempunyai seorang anak dan pengsan di bilik mandi selama dua jam tanpa sesiapa yang menyedari, benar-benar boleh mengambil nyawanya. Sekiranya saya ada, saya tidak dapat hidup bersama lagi.
Share on Google Plus

0 comments:

Post a Comment