“Cakap English Tapi Bunyi Kelantan, Buat Malu Malaysia Jelah Depan Ed Sheeran…”


Seperti ramai yang tahu, minggu lepas, penyanyi berbangsa British, Ed Sheeran telah pertama kalinya menjejakkan kakinya ke Malaysia bagi menjayakan konsert sulungnya itu diadakan d Arena Axiata, Bukit Jalil.

Sekiranya sebelum ini, penyampai radio Era, Jaa Suzuran telah menebual Datuk Shah Rukh Khan, kali ni Jaa telah diberikan peluang untuk menemubual penyanyi hebat itu.



Di dalam video yang merakamkan sesi temubual itu, Jaa kelihatan sporting dan tenang ketika berbual dengan Ed Sheeran dan bertanya pengalaman penyanyi itu apabila pertama kali tiba di Malaysia.


Tetapi, seperti yang dijangkakan, ada saja yang tidak kena. Video yang telah dimuatnaik ke dalam laman Facebook page milik Era itu kemudiannya telah diserang oleh haters yang mengutuk mengatakan Jaa tidak layak menemubual Ed kerana penguasaan bahasa Inggerisnya yang lemah.


Tolong hantar si Jaa ni masuk kelas memana dulu, semak dengar





Tetapi bukan semuanya yang hanya melihat yang negatif sahaja di dalam setiap perkara. Terdapat juga netizen-netizen lain yang berasa terhibur melihat aksi Jaa menemubual penyanyi hebat itu.


Sumber: http://www.ohmymedia.cc
Share on Google Plus

0 comments:

Post a Comment