Lepas 7 Tahun Mencuba, Akhirnya Lelaki Ini Temui Cara Paling Mudah Untuk Hilangkan Bau Busuk Najis Kucing


Peminat kucing di Malaysia ini memang ramai. Ia adalah haiwan yang memang di sayangi ramai maka tidak hairanlah ia banyak di pelihara di rumah. Namun bagi anda yang tidak suka dengan najis haiwan ini, pasti tidak tahan dengan baunya apatah lagi setiap pagi jika mahu mula ke kerja. Biasanya kucing anda sendiri dan kucing jiran yang di biarkan tidur di merata-rata tempat akan berak dan kencing sesuka hati di mana-mana tempat.


Maka jika bau yang di hasilkan itu sangat busuk, memang ianya menjadi lumrah. Namun jika hari-hari ia berlaku, baunya makin lama makin kuat dan boleh memeningkan kepala. Seorang lelaki yang di kenali sebagai Osman Affan telah berkongsi tips mudah yang di temuinya setelah 7 tahun berdepan dengan masalah bau najis kucing ini.


Postingnya yang di muat naik di laman facebook itu telah tular dan mendapat share sehingga lebih daripada 22,ooo share dan juga lebih dari 15,000 komen.


Menurut Osman Affan dia telah membeli paket produk ini dengan harga RM6.00 di Daiso Aeon.Ternyata bau najis kucing liar yang sering membuang di rumahnya hilang dengan berkesan dan kucing-kucing tersebut langsung tidak berani melepaskan hajat di kawasan kegemaran mereka lagi.Inilah dia bahan dan produk itu:


Osman Affan meletakkan bahan itu di kawasan di hadapan parking keretanya dan ternyata ia bertahan sehingga 4 hari tanpa sebarang masalah. Bau busuk najis kucing juga terus hilang setelah menggunakan cara tersebut.Dengan cara ini anda boleh kawal aktiviti kucing anda dan kucing liar yang lain supaya mereka tidak lagi membuang najis sesuka hati di tempat tertentu di kawasan rumah anda.


Sumber: KisahDunia
Share on Google Plus

0 comments:

Post a Comment