'Kenapa Orang Tekan Button Unlike Kat Youtube Lirik Video Saya??' - Aliff Syukri Kesal Video Lagunya Dapat 25,000+ Unlike


Dua jam yang lalu, jutawan kosmetik Dato' Aliff Syukri memuat naik gambar official lyric video bagi lagunya berjudul 'Abang Nak Tegur' di Instagram dengan kapsyen yang sedih dan kecewa kerana jumlah unlike lebih banyak dari like. 

"Abang nak tegur?? Kenapa orang tekan button unlike kat YouTube lirik vedio saya??" tulisnya. 


Berdasarkan gambar, video tersebut hanya mendapat 5,000 like berbanding unlike sebanyak 25,000 sejak video itu dimuat naik pada 23 November lalu. 

"WAH! Ini satu kegagalan yang besar dalam planet industri muzik!" - kata netizen

Persoalan Aliff itu dilihat seperti membuka ruang bagi netizen memberi pandangan mengenai video tersebut. Lebih dari 2,000 komen yang ditinggalkan di ruangan komen yang rata-ratanya berpendapat bahawa lirik lagu itu tidak menarik, meskipun muziknya agak rancak. 

Bukan itu saja, ada segelintir netizen menyatakan suara Sajat tidak diperlukan dalam lagu tersebut.



Dalam update terkini, Aliff sedang berbincang dengan Yusry KRU mengenai konsep video klip lagunya itu dan sekali lagi meminta pendapat netizen. Rata-rata meminta Aliff menggantikan Sajat dengan isterinya sendiri agar video klip tampak lebih menarik.

Sementara itu, netizen lebih terhibur dengan video parodi yang dinyanyi oleh Bell Ngasri dan Jihan Muse. 

Sumber: The Reporter
Share on Google Plus

0 comments:

Post a Comment